Vino în echipa noastră
Te invităm să faci parte din echipa noastră!
✔ Dezvoltarea personală continuă
✔ Creștere profesională
✔ Atmosferă creativă
✔ Echipă unită
Telefon de contact, manager HR: 068162666
email: hr@mshop.md
Funcții vacante:
MODERN MARKET: Angajăm casier în market produse alimentare
Cerințe:
- cunoașterea limbilor română și rusă;abilități de lucru cu programele Excel, drive.google, cunoașterea de programului 1C va fi considerată ca un avantaj.
- dorința candidatului de a se dezvolta și cu abilități de lucru în echipă;
- responsabilitate, dorința de a învăța lucruri noi.
Ce vei face?
- Decontarea banilor cu cumpărătorii pentru bunuri, calculul costurilor cumpărăturii, primirea banilor, eliberarea bonului fiscal, emiterea restului.
– Familiarizarea cu gama de produse disponibile și prețurile acestora.
– Îndeplinirea atribuţiilor şi instrucţiunilor managerului și asigurarea ordinii în zona în care veți fi resonsabil.
– La eliberarea mărfurilor către cumpărător, controlul aspectului exterior a produselor.
– Asigurarea curățeniei și ordinii la terminalul de numerar și echipamentele de tranzacționare,
respectarea cerințelor sanitare și igienice pentru depozitarea și eliberarea mărfurilor.
– Participarea la inventarierea mărfurilor.
Pentru informații adăugătoare: 068162666, hr@mshop.md
Vânzător-consultant materiale de construcție
Cerințe:
- cunoașterea limbilor română și rusă;
- experiență de muncă în domeniu asemănător, abilități de lucru cu programele Excel, drive.google ;
- cunoașterea de programului 1C va fi considerată ca un avantaj; responsabilitate, dorința de a învăța lucruri noi.
Ce vei face?
Consultarea cumpărătorilor, efectuarea vânzărilor, gestionarea stocurilor, folosirea instrumentelor pentru sporirea vânzărilor, analizarea indicatorilor, participarea la inventariere, participarea în diverse campanii sociale și activități organizate de către companie.
Pentru informații adăugătoare: 068162666, hr@mshop.md
Contabil
Cerințe:
studii medii economice, de preferat superioare; cunoașterea limbilor română și rusă; cunoașterea procedurilor contabile, abilități în folosirea programelor Microsoft, 1C; responsabilitate, respectarea disciplinei muncii, un candidat care știe ce este managementul timpului, capacitatea de a lucra în echipă; cunoașterea legislației contabile și fiscale locale.
Ce vei face?
- evidența primară privind activitățile de încasări și plăți prin casierie
- introducerea datelor contabile, eliberarea documentelor fiscale
- perfectarea, verificarea și prelucrarea documentelor
- întocmirea rapoartelor și dărilor de seamă
Pentru mai multe detalii: 068162666, hr@mshop.md